• SERVIS
  • PRODEJ
  • PRONÁJEM
  • PRAGA
  • 4SR
  • FOTO / VIDEA
  • KARIÉRA
  • O NÁS
  • PRAGA R1

    obrazek

    Praga R1 – závodní verze

    V 21. století není nouze o vynikající komponenty od zkušených výrobců a my velice rádi využíváme jejich zkušeností. Brzdový systém AP, převodovka Hewland, motor Renault Sport, tlumiče Koni, ECU a závodní Volant formulového stylu Cosworth Pectel, palivová nádrž ATL, spojka Sachs, hasicí systém OMP a pneumatický řadicí systém KMP. Spolehlivost a výkonnost je pro nás velkou prioritou.


    Praga R1 je dostupná ve třech verzích. S atmosférickým motorem. S atmosférickým motorem vybaveným čtyřklapkou Praga ( vlastní vývoj ) a nejsilnější verzí turbo.


    Praga R1 technické parametry

    Srdcem závodní Pragy je dvoulitrový motor Renault Sport o výkonech od 210 HP do 340 HP a kroutícím momentu od 220 Nm do 390 Nm. U nejvýkonější verze se jedná o turbomotor. Při váze vozidla od 592 kg do 625 kg, příčném zrychlení 2,7 g a 50ti hodinovým servisním intervalem je Praga R1 jedním z nejlepších nástrojů pro získávání vítězných pohárů.



    obrazek
    obrazek

    Charakteristika

    Jednosedadlové závodní vozidlo ( možnost i dvousedadlové ), lehký a pružný karbonový monocoque, jednoduchá údržba.
    Rozměry:
    Výška, délka, šířka 965 x 4144 x 1800 mm
    Rozchod kol     2527 mm
    Kola a pneumatiky
    Přední: Praga, centrální uchycení s 205/58R15 pneumatikami Hankook racing u verze Turbo pneumatiky Dunlop racing
    Zadní: Praga, centrální uchycení s 265/610R16 pneumatikami Hankook racing u verze Turbo pneumatiky Dunlop racing


    Karoserie a interiér

    Lehká váha kompaktní konstrukce s uprostřed uloženým motorem má velký význam na vyvážení a perfektní manipulaci
    Přední a zadní karbonové nárazové zóny ( cash boxy ) shodné s předpisy FIA CN.
    Vysoce odolný spodní spliter a difusor vyrobený unikátně z karbonovo - kevlarové tkaniny, která zajišťuje ochranu proti odření a nárazům
    Rychle demontovatelné panely vozidla vyrobené z lehké skleněné tkaniny vyztužené karbonem a kevlarem
    Nízko uložené karbonové duální zadní křídlo
    Karbonové dveře řidiče a spolujezdce
    Speciálně vyrobené lehké polykarbonátové okno s ochranou proti poškrábání
    60 litrovou pěnou plněnou nádrž dle FIA požadavků umístěnou za sedadlem řidiče
    Nastavitelné pedály a dvouramenný nastavitelný Cosworth volant s rychlým odejmutím a displejem, led světly pro řazení a otočnými přepínači
    Speciálně vyrobenou Praga závodní sedačku s bočními vedením hlavy
    FIA předepsané SCHROTH šesti bodové bezpečnostní pásy pro použití s HANS
    Plně nastavitelné přední a zadní pérování
    Mechanicky ovládaný hasící systém pro motorový prostor a prostor kabiny
    Moderní LED zadní světla včetně dešťového světla a směrovek


    Pohonný řetězec

    Renault sport Formula 2010 2.0 motor F4R832
    Unikátní Praga kompaktní uložení s tlumením
    Praga 280mm ocelové 4 pístkové brzdy
    Lehký ocelový setrvačník / závodní spojka ZF Sachs Racing
    Na zakázku vyrobený ocelový výfuk s tlumičem
    Zakázková HEWLAND JFR šesti stupňová sekvenční poloautomatická nápravová převodovka, s vyměnitelným převodovým setem
    Zakázkový Praga R1 vzduchem ovládaný pádlový systém s plochými řadícími pádly a auto impulsem výroby KMP
    Řídící jednotka Cosworth/ Pectel SQ6 s uzavřeným lambda systémem, rychlostní kontrolou v pit line zóně a plně sekvenčním řazením



    Motor - 210 – základní verze

    Konfigurace F4R 832
    Válce / ventily 4 / 16
    Umístění uprostřed podélně uložený
    Vrtání / dráha 82,7 x 93 mm
    Objem 1998 cm3
    Životnost motoru 50 motohodin do repase
    Řízení motoru Cosworth/Pectel SQ6
    Kabeláž motoru Vojenská technologie kabeláže
    Limit otáček 7500 ot/min
    Výkon 210 HP při 7500 ot./min.
    Krouticí moment 220 Nm při 4500 ot./min.
    CENA OD 139 000  EUR bez DPH

    Motor - 235 – verze s čtyř klapkou

    Konfigurace F4R 832
    Válce / ventily 4 / 16
    Umístění uprostřed podélně uložený
    Vrtání / dráha 82,7 x 93 mm
    Objem 1998 cm3
    Životnost motoru 50 motohodin do repase
    Řízení motoru Cosworth/Pectel SQ6
    Kabeláž motoru Vojenská technologie kabeláže
    Limit otáček 7500 ot/min
    Výkon 235 HP při 7250 ot./min.
    Krouticí moment 250 Nm při 5200 ot./ min.
    CENA OD 146 000  EUR bez DPH

    Motor - TURBO

    Konfigurace F4R 832 - Turbo
    Válce / ventily 4 / 16
    Umístění uprostřed podélně uložený
    Vrtání / dráha 82,7 x 93 mm
    Objem 1998 cm3
    Životnost motoru 30 motohodin do repase
    Řízení motoru Cosworth/Pectel SQ6
    Kabeláž motoru Vojenská technologie kabeláže
    Limit otáček 7000 ot/min
    Výkon 310–340 HP při 6750 - 6900 ot./min. - dle závodního režimu
    Krouticí moment 380–390 Nm při 5100 - 5750 ot./ min. - dle závodního režimu
    CENA OD 159 000  EUR bez DPH

    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek
    obrazek

    x

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    >

    obrazek

    x

    <

    obrazek