V 21. století není nouze o vynikající komponenty od zkušených výrobců a my velice rádi využíváme jejich zkušeností. Brzdový systém AP, převodovka Hewland, motor Renault Sport, tlumiče Koni, ECU a závodní Volant formulového stylu Cosworth Pectel, palivová nádrž ATL, spojka Sachs, hasicí systém OMP a pneumatický řadicí systém KMP. Spolehlivost a výkonnost je pro nás velkou prioritou.
Praga R1 je dostupná ve třech verzích. S atmosférickým motorem. S atmosférickým motorem vybaveným čtyřklapkou Praga ( vlastní vývoj ) a nejsilnější verzí turbo.
Srdcem závodní Pragy je dvoulitrový motor Renault Sport o výkonech od 210 HP do 340 HP a kroutícím momentu od 220 Nm do 390 Nm. U nejvýkonější verze se jedná o turbomotor. Při váze vozidla od 592 kg do 625 kg, příčném zrychlení 2,7 g a 50ti hodinovým servisním intervalem je Praga R1 jedním z nejlepších nástrojů pro získávání vítězných pohárů.
Jednosedadlové závodní vozidlo ( možnost i dvousedadlové ), lehký a pružný karbonový monocoque, jednoduchá údržba. Rozměry: Výška, délka, šířka 965 x 4144 x 1800 mm Rozchod kol 2527 mm Kola a pneumatiky Přední: Praga, centrální uchycení s 205/58R15 pneumatikami Hankook racing u verze Turbo pneumatiky Dunlop racing Zadní: Praga, centrální uchycení s 265/610R16 pneumatikami Hankook racing u verze Turbo pneumatiky Dunlop racing
Lehká váha kompaktní konstrukce s uprostřed uloženým motorem má velký význam na vyvážení a perfektní manipulaci Přední a zadní karbonové nárazové zóny ( cash boxy ) shodné s předpisy FIA CN. Vysoce odolný spodní spliter a difusor vyrobený unikátně z karbonovo - kevlarové tkaniny, která zajišťuje ochranu proti odření a nárazům Rychle demontovatelné panely vozidla vyrobené z lehké skleněné tkaniny vyztužené karbonem a kevlarem Nízko uložené karbonové duální zadní křídlo Karbonové dveře řidiče a spolujezdce Speciálně vyrobené lehké polykarbonátové okno s ochranou proti poškrábání 60 litrovou pěnou plněnou nádrž dle FIA požadavků umístěnou za sedadlem řidiče Nastavitelné pedály a dvouramenný nastavitelný Cosworth volant s rychlým odejmutím a displejem, led světly pro řazení a otočnými přepínači Speciálně vyrobenou Praga závodní sedačku s bočními vedením hlavy FIA předepsané SCHROTH šesti bodové bezpečnostní pásy pro použití s HANS Plně nastavitelné přední a zadní pérování Mechanicky ovládaný hasící systém pro motorový prostor a prostor kabiny Moderní LED zadní světla včetně dešťového světla a směrovek
Renault sport Formula 2010 2.0 motor F4R832 Unikátní Praga kompaktní uložení s tlumením Praga 280mm ocelové 4 pístkové brzdy Lehký ocelový setrvačník / závodní spojka ZF Sachs Racing Na zakázku vyrobený ocelový výfuk s tlumičem Zakázková HEWLAND JFR šesti stupňová sekvenční poloautomatická nápravová převodovka, s vyměnitelným převodovým setem Zakázkový Praga R1 vzduchem ovládaný pádlový systém s plochými řadícími pádly a auto impulsem výroby KMP Řídící jednotka Cosworth/ Pectel SQ6 s uzavřeným lambda systémem, rychlostní kontrolou v pit line zóně a plně sekvenčním řazením
Konfigurace | F4R 832 |
---|---|
Válce / ventily | 4 / 16 |
Umístění | uprostřed podélně uložený |
Vrtání / dráha | 82,7 x 93 mm |
Objem | 1998 cm3 |
Životnost motoru | 50 motohodin do repase |
Řízení motoru | Cosworth/Pectel SQ6 |
Kabeláž motoru | Vojenská technologie kabeláže |
Limit otáček | 7500 ot/min |
Výkon | 210 HP při 7500 ot./min. |
Krouticí moment | 220 Nm při 4500 ot./min. |
CENA OD | 139 000 EUR bez DPH |
Konfigurace | F4R 832 |
---|---|
Válce / ventily | 4 / 16 |
Umístění | uprostřed podélně uložený |
Vrtání / dráha | 82,7 x 93 mm |
Objem | 1998 cm3 |
Životnost motoru | 50 motohodin do repase |
Řízení motoru | Cosworth/Pectel SQ6 |
Kabeláž motoru | Vojenská technologie kabeláže |
Limit otáček | 7500 ot/min |
Výkon | 235 HP při 7250 ot./min. |
Krouticí moment | 250 Nm při 5200 ot./ min. |
CENA OD | 146 000 EUR bez DPH |
Konfigurace | F4R 832 - Turbo |
---|---|
Válce / ventily | 4 / 16 |
Umístění | uprostřed podélně uložený |
Vrtání / dráha | 82,7 x 93 mm |
Objem | 1998 cm3 |
Životnost motoru | 30 motohodin do repase |
Řízení motoru | Cosworth/Pectel SQ6 |
Kabeláž motoru | Vojenská technologie kabeláže |
Limit otáček | 7000 ot/min |
Výkon | 310–340 HP při 6750 - 6900 ot./min. - dle závodního režimu |
Krouticí moment | 380–390 Nm při 5100 - 5750 ot./ min. - dle závodního režimu |
CENA OD | 159 000 EUR bez DPH |