Pod kapotou dřímá 5,4 litrový osmiválec s výkonem 367 koní. Na zadní kola je tato síla přenášena přes pěti-stupňový automat, distronic. U tohoto vozidla je na místě vyzdvihnout, že se jedná o vůz s původem v ČR a minimálním nájezdem včetně původních prvních SPZ. Vozidlo je v dnešní době už sběratelskou a investiční záležitostí.
Pod kapotou dřímá 5,4 litrový osmiválec s výkonem 367 koní. Na zadní kola je tato síla přenášena přes pěti-stupňový automat, distronic. U tohoto vozidla je na místě vyzdvihnout, že se jedná o vůz s původem v ČR a minimálním nájezdem včetně původních prvních SPZ. Vozidlo je v dnešní době už sběratelskou a investiční záležitostí.
Rádi vám zajistíme financování vozidla pomocí spotřebitelského úvěru AUTOLEASING České spořitelny nebo Mercedes-Benz Financial Services a zpracujeme nabídku na povinné ručení a havarijní pojištění od našich smluvních partnerů Allianz a Generali Česká pojišťovna.