Poslední servis proběhl v prosinci 2023 (komplet oleje plus filtry, nové pneu a lakování předního nárazníku – oděrky od kamínků), STK a emise platí do dubna 2026.
V provozu od 6/1985 ve Švýcarsku, následně prodáno do Itálie, do ČR 9/2007 a aktuálním majitelem koupeno 2/2012.
Servisní historie je k dispozici od roku 2012. Naprosto ojedinělý stav i díky zánovnímu laku, a hlavně certifikaci Ferrari Classiche, která dokládá původ auta. Výjimečné je i proto, že na autě není originální výfuk, ale nerez Tubi Style, který je výrobcem jako jediný uznávaný. Zvukový projev je o poznání lepší.
Quattrovalvole neboli QV je poslední evoluce znamenající přímé vstřikování Bosch K-Jetronic a 4 ventily na válec. Tyto se vyráběly jen v letech 1982-1985 (vyrobeno 748 ks a z toho ještě řada byla americká verze s nižším výkonem a jinými nárazníky).
Poslední servis proběhl v prosinci 2023 (komplet oleje plus filtry, nové pneu a lakování předního nárazníku – oděrky od kamínků), STK a emise platí do dubna 2026.
V provozu od 6/1985 ve Švýcarsku, následně prodáno do Itálie, do ČR 9/2007 a aktuálním majitelem koupeno 2/2012.
Servisní historie je k dispozici od roku 2012. Naprosto ojedinělý stav i díky zánovnímu laku, a hlavně certifikaci Ferrari Classiche, která dokládá původ auta. Výjimečné je i proto, že na autě není originální výfuk, ale nerez Tubi Style, který je výrobcem jako jediný uznávaný. Zvukový projev je o poznání lepší.
Quattrovalvole neboli QV je poslední evoluce znamenající přímé vstřikování Bosch K-Jetronic a 4 ventily na válec. Tyto se vyráběly jen v letech 1982-1985 (vyrobeno 748 ks a z toho ještě řada byla americká verze s nižším výkonem a jinými nárazníky).
Rádi vám zajistíme financování vozidla pomocí spotřebitelského úvěru AUTOLEASING České spořitelny nebo Mercedes-Benz Financial Services a zpracujeme nabídku na povinné ručení a havarijní pojištění od našich smluvních partnerů Allianz a Generali Česká pojišťovna.
Poslední servis proběhl v prosinci 2023 (komplet oleje plus filtry, nové pneu a lakování předního nárazníku – oděrky od kamínků), STK a emise platí do dubna 2026.
V provozu od 6/1985 ve Švýcarsku, následně prodáno do Itálie, do ČR 9/2007 a aktuálním majitelem koupeno 2/2012.
Servisní historie je k dispozici od roku 2012. Naprosto ojedinělý stav i díky zánovnímu laku, a hlavně certifikaci Ferrari Classiche, která dokládá původ auta. Výjimečné je i proto, že na autě není originální výfuk, ale nerez Tubi Style, který je výrobcem jako jediný uznávaný. Zvukový projev je o poznání lepší.
Quattrovalvole neboli QV je poslední evoluce znamenající přímé vstřikování Bosch K-Jetronic a 4 ventily na válec. Tyto se vyráběly jen v letech 1982-1985 (vyrobeno 748 ks a z toho ještě řada byla americká verze s nižším výkonem a jinými nárazníky).
Jsme vám k dispozici PO-PÁ 7:30-18:00 a nebo v SO 8:00-13:00 po předchozí domluvě.